Ahad, 23 November 2014

TAMBAHAN TESTIMONIAL TERBARU MUSTIKA ASMA SUNGEI RAJE/RAJA NURCAHYA (21.11.2014)



Alhamdulillah,walaupun hanya baru versi 2 sahaja dikeluarkan,ramai yang sudah mendapat manfaat dan kelebihan Mustika ASR dengan keizinan Allah.BIIZNILLAH!Antaranya sahabat yang terjatuh dari tempat tinggi ,tidak memberi kesan apa2,walhal kalau diikutkan logik,boleh patah tengkuk tu..Allahu Mus'ta an.Mendapat diskaun semasa membuat ikat cincin (banyak kali dah macam ni-Fungsi Energi Pengasihan Umum),kekuatan Firasat yang semakin tajam,melihat sukma diri sendiri dan pelbagai lagi.Sepanjang menunggu keluaran Versi 3 (saya tidak akan mengeluarkannya selagi belum mendapat “gerak”),beberapa pemilik Mustika ASR Nurcahya mengadu Mustika mereka telah “Ghaib”,bukan seorang dua ,tetapi ramai!Alhamdulillah,’kesemua’ Mustika ASR Nurcahya sudah kembali kepada pemilik masing-masing sekarang..Persoalannya,ke mana Mustika ASR pergi ‘berkelana' sepanjang tempoh tersebut? Hanya Allahlah yang tahu jawapannya..Tunggu,Versi 3 InshaAllah minggu hadapan!

“……Sehingga terbungkus KEKUATAN diluar JASADKU ini”

TIADA DAYA UPAYA MELAINKAN KEIZINAN ALLAH!BIIZNILLAH!













Selasa, 4 November 2014

PROGRAM ILMU PENGASIHAN BINTANG 30 (TINGKAT TINGGI) NURCAHYA



ASAL USUL KITA

“KUN” KATA ALLAH,”PAYAKUN” KATA MUHAMMAD!
MENJADI BENIH MENJADI URAT,
URAT JADI BATANG,BATANG JADI DAUN,
“KUN” KATA ALLAH,”PAYAKUN” KATA MUHAMMAD!
TANAH SA –TAPAK PEMBAHAGIAN TUHAN,
TANAH SA-TAPAK DI DALAM TUHAN,
KECHIL LANGIT SEGELANG PAYONG,
BERTITAH ALLAH TA’ALA!
“JANGAN ENGKAU ENGKAR JIBRAIL,
PERGI AMBIL HATI BUMI”
TAK DAPAT AMBIL HATI BUMI,
“AKU TAK KASEH”KATA BUMI,
PERGI MENDAPAT ISRAFIL,
TAK DAPAT JUGA AMBIL HATI BUMI,
PERGI MENDAPAT MIKAIL,
TIADA JUGA DAPAT HATI BUMI,
PERGI MENDAPAT IZRAIL,
BARULAH MENDAPAT HATI BUMI,
SUDAH DAPAT HATI BUMI BERGUNCHANG ARASH DENGAN KURSI,
DENGAN SEGALA ALAM,
DAPAT HATI BUMI DIBUATNYA LEMBAGA ADAM,
MENJADI KRAS PULA HATI BUMI ITU.
AYER PULA MASOK LAMPAU LEMBUT PULA,
MASOK API,BARU DITEMPA LEMBAGA ADAM,
MINTA NYAWA KEPADA ALLAH TAALA,
BRI-NYA NYAWA ALLAH TA’ALA,BERSIN-LAH
ALLAH TA’ALA,REDAM-LAH LEMBAGA ADAM,
BALIK MEMBUAT LEMBAGA ADAM,
MENYUROH ALLAH TA’ALA AMBIL BESI KHERSANI,
DILANTAKKAN DI BLAKANG,MENJADI TIGA PULOH TIGA TULANG,
DI-ATAS BESI YANG TUA,YANG MUDA DI-BAWAH,
BESI YANG TUA TERSUNDAK KA LANGIT,
BESI MUDA TERTUNJAM KA BUMI,
SUDAH BERNYAWA LEMBAGA ADAM,
TINGGAL DI DALAM SHURGA,
DITENGOK-NYA MERAK CHANTEK BUKAN KEPALANG,
TIBA MALAIKAT JIBRAIL,
“YA MALAIKAT JIBRAIL,AKU SAORANG DIRI,
MERAK LAGI BERDUA,AKU MINTA BINI”
BERTITAH ALLAH TAALA,”SUROH LAH ADAM
SEMBAHYANG SUBOH DUA RAKAAT”
SEMBAHYANG-LAH ADAM,TURUN-LAH
BABA HAWA,DI-TANGKAP-NYA NABI ADAM,
BELUM CHUKUP SEMBAHYANG,DI-AMBIL BALIK,
MAKA SEMBAHYANG HAJAT DUA RAKAAT,
HABIS DI-DAPATLAH BABA HAWA!
SUDAH NIKAH,SAKALI BERANAK,
BERDUA,SAMPEI AMPAT PULOH AMPAT ANAK,
MAKA ANAK PUN KAHWIN,CHANTEK SAMA CHANTEK,
BUROK SAMA BUROK,
MAKA JADILAH BERPUAK-PUAK,
HITAM,PUTIH,PERANG,KUNING….




YA, 10 MUHARAM INI,AKU,sudah membuat keputusan untuk menurunkan sebahagian elmu di dada aku bukan sahaja kepada pewaris-pewaris aku,tetapi aku akan perturunkan sebahagian dari elmu itu kepada anak keturunan MELAYU yang LAYAK!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIIM

PENGENALAN

Manusia diciptakan Tuhan dengan sebaik-baik ciptaan. Di antara kurnia besar yang tersimpan dalam jiwa manusia adalah “daya tarik/pengasih” yang lazim disebut daya magnetis tubuh. Daya tarik atau persona itu ibarat magnet yang mampu menarik benda lain yang lebih lemah. Ibarat cahaya, ia mengalahkan cahaya lain yang lebih lemah. Cahaya matahari mengalahkan cahaya lilin.
Sebaliknya, cahaya lilin dapat mengalahkan (menerangi) ruangan yang gelap. Menguatkan “cahaya dan magnet” jiwa, dapat ditempuh dengan berbagai cara. Kuncinya (seperti yang selalu saya sarankan kepada ThesecretSiswaPendiriNurcahya), cara apapun, sepanjang amalan diyakini dengan sungguh-sungguh dan kemantapan hati, insya Allah BERHASIL!

PROGRAM KEILMUAN PENGASIH NURCAHYA TINGKAT TINGGI  ini adalah dirancang khusus  dengan pengisian , doa dan amalan rahsia  bagi Lelaki dan Wanita. Mengingatkan banyaknya permasalahan cinta/kasih/sayang (putus tunang,perceraian,kekasih diambil orang,keluarga kucar-kacir) yang saya terima selama ini,maka mengambil berkah 10 Muharam 1436 Hijrah,disini saya akan memperturunkan ilmu PENGASIHAN TINGKAT TINGGI kepada anda yang layak..Tujuannya disini adalah ingin berkongsi ilmu agar dapat dimiliki & dipelajari bersama & tidak hilang ditelan arus masa sekaligus memberi keputusan yang meyakinkan. Memikirkan betapa sukarnya untuk memperolehi ilmu sebegini di zaman sekarang ini, dan supaya ianya tetap ujud sebagai warisan unggul, saya  terpanggil untuk memaparkannya di ruangan yang terhad ini . Semakin berkembang arus permodenan & globalisasi, semakin hilang ilmu-ilmu pusaka datuk nenek moyang kita.
Benar,kita wajib berdoa dan berikhtiar.Seharusnya sebagai umat Islam, anda hendaklah berkeyakinan bahawa segala sesuatu yang terjadi di alam ini adalah atas Kehendak Allah swt, maka anda wajib yakin memohon pertolongan kepada Nya. Firman Allah swt yang bermaksud: ‘MINTALAH (BERDOALAH) KEPADA KU, NESCAYA AKAN KUPERKENANKAN BAGIMU’       AL MU’MIN AYAT 60.

Program ini sudah disusun lengkap dengan modul seperti berikut :

1.RAHSIA PENGUASAAN ILMU PENGASIHAN NURCAHYA
2.MENDATANGKAN MAHABBAH,KEAGUNGAN DAN KEWIBAWAAN
3.MENUMBUHKAN RASA CINTA DI HATI ORANG
4.CINTA MENYERBU MELALUI ROKOK, MINUMAN ATAU MAKANAN
5.PENGASIH AGAR DICINTAI ORANG LAIN &DILAPANGKAN REZEKI
6.RAJAH AGAR DISEGANI DANDIHORMATI SEMUA ORANG
7.PENGUCAP MAHABBAH I
8.PENGUCAP MAHABBAH II
9.PENGUCAP MAHABBAH III
10.PENGASIH ASMAULHUSNA
11.PENGASIH AGAR BERWIBAWA, DISEGANI DAN DIMULIAKAN ORANG
12.RAHSIA KHUSUS MELANCARKAN ILMU MAHABBAH
13.RAHSIA PENGASIH YANG MUJARAB
14.RAHSIA PENGIRIMAN PENGASIHAN
15.PENGASIHAN MELALUI TATAPAN MATA
16.PENGASIHAN MELALUI TIUPAN NAFAS
17.PENGASIHAN NABI YUSUF
18.PENGASIHAN NABI YUSUF  II
19.PENGASIHAN NABI YUSUF  III
20.PENGASIHAN NABI MUSA
21.MENYEDUT CINTA MELALUI MIMPI
22.DOA PENGASIHAN 120 TAHUN
23.PENGASIH PENUNDUK ORANG BESAR
24.PENGASIH PENUNDUK ORANG BESAR 2
25.PENGASIH KELUARGA BERKAH
26.PENGASIH SATU SUKMA

BONUS  BAGI YANG MENGAMBIL TAHAP GURU :

27.ILMU PENGASIH BERISTERI DUA
28.ILMU PENGASIH WIFIK
29.ILMU PENGASIH TANGAS PAKAIAN
30.ILMU PENGASIH SUAMI ISTERI (KHUSUS)

PANTANGAN :
Hukum alam ini sangat adil tuan/puan,Selalu kita dengar tentang hukum alam/karma/pembalasan. Orang yang menanam kebajikan akan memperoleh kebaikan. Sebaliknya, orang yang banyak menanam keburukan pun akan menuai keburukan juga. Menabur angin menuai badai, menabur maksiat menuai kualat/pembalasan. Senang cakap,kita ada agama  tentang dosa dan pahala.

AMARAN KERAS :

Walaupun begitu,saya ingin mengingatkan,oleh kerana semua ilmu yang ada di dalam nya adalah berupa langka (hebat) maka anda tidak dibenarkan menggunakannya bagi tujuan maksiat, kejahatan atau mempermain2kan seseorang. Juga anda tidak dibenarkan menunjukkan amalan ini secara terbuka kerana dikhuatir akan terbuka amalan ini kepada orang yang tidak bertanggungjawab.

PENUTUP :

InshaAllah, dengan metode yang mudah, latihan secara ilmiah dan nyata dapat menimbulkan wibawa dan karisma yang tinggi bagi pengamalnya. Dihormati oleh semua orang terutama yang disayangi, r/tangga yang nyaris musnah dapat dipulihkan, menimbul ereksi cinta yang mendalam kepada orang yang dituju tanpa perlu berpuasa, bertarikat, memakai azimat, susuk, mani gajah atau buluh perindu dan sebagainya.
Note :Saya jarang keluarkan Program terbaru kalau tak dapat “gerak”,dah keluar pun kena ikut bulan-bulan tertentu.Jadi,ikut “gerak/ hati anda” tuan puan yang mulia,nak cari ilmu/Guru Pengasih,kalau dalam life/nyata dengan isteri pun tak berani angkat muka,susahlah ye tak?tambah lagi kalau nak kawin lagi..hehe (Gurau je),InshaAllah, Ilmu ini boleh dikuasai secara jarak jauh/online atau hadir.

Berhajat  SERIUS Hubungi Saya.

019-8297991 (WhatsApps/Telegram/Wechat/Sms/Call)

Mahar : TingkatPengamal : RM250/ Tingkat Guru :RM490/

Ahad, 19 Oktober 2014

CINCIN SUPREME LEKLAI NURCAHYA



ALHAMDULILLAH,  mengambil berkah pada penghulu segala hari , Jumaat,3 Oktober 2014 bersamaan 9 Zulhijjah 1435 Hijriah berkesempatan  memperkenalkan batuan yang sangat rare  yang bernama LEKLAI,makhluk Allah yang sangat popular di negara jiran kita,Siam:)  Disana,ia sering disebut permata . Di barat ia dikenali AURA/POWER STONE dan ya,Leklai antara barang mistik yang amat RARE serta menjadi rebutan artis dan pengamal perubatan.
INSHAALLAH,Siap diisi dan berkekuatan alami untuk meningkatkan kekuatan dan ketahanan badan,menguatkan saraf dan organ dalaman,janin dan rahim,meningkatkan vibrasi Aura anda secara automatik,penyembuhan gangguan saka dan proteksi mutlak dari histeria, penyerap dan penenang jiwa  bagi yang kerap stress/tekanan akibat pelbagai faktor,kerja,rumahtangga,persekitaran.Penawar racun  gigitan haiwan yang berbisa.Kebiasaan yang berlaku,jika ada energy negative  (sihir contohnya) pada tubuh badan anda,ia akan terasa berdenyut-denyut di hujung jari hingga ke tulang belakang.Tangan juga akan menjadi sejuk dan menggeletar tanpa sebab.Jika ada pengamal aliran hitam atau orang yang mempunyai khodam,mereka akan merasa gelisah dan akan beredar jika duduk bersebelahan dengan anda.Vibrasi Aura Leklai ini mampu mempengaruhi dalam jarak 10 meter persegi. Sebab itu ramai yang meletakkan di dalam bilik tidur, beg tangan, poket, dalam laci pejabat, ataupun di dalam dashboard kereta.Cuma yang ini dah siap dalam bentuk cincin yang sudah diikat,pakai jelah ye tak?:)
 Di samping itu, getaran zarah-zarah yang membina batu leleh ini pula bisa menghasilkan gelombang yang cukup baik dan serasi dengan tubuh badan manusia. Dari fakta sains, seperti yang kita sedia maklum, batu mempunyai atom atau zarah paling kecil yang sentiasa bergetar. Getaran ini menunjukkan bahawa semua makhluk Allah di bumi ini sentiasa bertasbih atau berzikir memuji kebesaran tuhan. Getaran yang dihasilkan oleh zarah-zarah seni ini, sentiasa menghasilkan gelombang elektronik. Gelombang elektronik (aura) ini boleh meneutralkan golombang negatif pada tubuh badan manusia.
Difahamkan,para Pendekar   zaman dahulu mengguna ketulan kecil besi Leklai ini ke tubuh badan mereka untuk tujuan tertentu alam peperangan khususnya untuk menjadi kebal (kebal Darurat).
Pengisian ADDS ON / tambahan dengan Doa Nurun Nubuwwah,Salawat Nurizzat dan ******, energy piramid serta  Serapan Akses Energi Super Leklai dari gua-gua di provinsi Karnjanaburi dan Kamphangphet,Thailand.BIIZNILLAH!


SIZE : 21 -1 unit,22- 2 unit,23- 1 unit

STOK ADALAH TERHAD!

Mahar :RM450.00